Tisdag

Lov för barnen denna vecka ,skönt. Igår var jag, mamma och syrran på avslutning på sorgegruppen Att Leva vidare.
Vi har gått där flera gånger och det är ett jättemysigt gäng som alla har sin sorg att bära, men vi har delat den emallan oss och gråtit men även skrattat tillsammans så det är med sorg i hjärtat det tog slut igår. Vi åt en härlig supé med supergod lax (säkert fettbildande med en sån god sås). Blå tårta vacker som himlen.

Tack Anders och barbro för allt, ni är underbara. Tack alla som var med och modigt lämnade ut känslor så generöst.
Idag har jag ont i huvudet, skönt att det inte är någon viktig del på mig, men irriterande är det i alla fall.

Jag avslutar detta inlägg med en härlig sommarbild av Sune vid våran damm i somras.Vi är snart där.
Tack alla gulliga för era inlägg, fortsätt skriva.
Kramizar Eva

Kommentarer
Postat av: Syrran

WOW!!! Du har skrivit i min blogg...Kul jag blev shamponerad!! Puss

2009-03-04 @ 20:00:27
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0