Tandvärk

Man glömmer hur d..vligt det är med tandverk, men nu har jag blivit påmind. Kunde inte borsta tänderna såååååå ont gjorde det , men nu liggar han i Nacksta folktandvårds lilla soprum och skäms eftersom han fattat vad han har ställt till. Jag har skit ont fast tandelendet inte är kvar, kan knappt äta och dricka.

Annars? Ljusparty hos syrran, hon håller på och bakar såååå mycket gott. Kunde inte handla hade nåt slags hjärn släpp så jag köpte bara en "ljuspinne" konstigt.
Lill Malin sover hos momma, hon består av 95% kärlek och omtanke, va ska de bli av henne.
Sov sött !!
Kramizar Eva

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh lilla puppan min stackars dig som har så ont...Hoppas det är bättre i dag! Puss

2009-01-24 @ 10:05:54
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hörru...Nu är det väl dax att lägga in ett nytt inlägg.....Eller? Kram åh Natti Natti

2009-01-27 @ 22:15:48
Postat av: Syrran

Oj det kom inte med nåt namn på min kommentar men det var från mig.....

2009-01-27 @ 22:17:24
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/
Postat av: Syrran

Men hörru...Varför har du en blogg då som ALDRIG skriver iden???? Puss

2009-02-01 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0