Nytt År Nya Drömmar

Äntligen börjar kraften återvända så skönt. På nyårsafton var Ingemar, Sara och Malin hemma hos momma och firade nyår med henne OJ, vad dom såg fram emot det dom älskar att vara hos momma och sova över är som grädde på mosen. Jag orkade inte sitta och vara social utan låg mest, Tias och jag var ute en stund för att få luft sen tillbringade vi kvällen tillsammans. Min älskade Smula var hos Andreas och hans familj.

Ja barnen börjar bli stora nu, klarar att sova borta utan bekymmer dels hos momma men även hos kompisar det tycker vi är kul eftersom våra barn har aldrig sovit borta när dom var mindre utan alltid hemma hos oss men momma och Ingemar har varit hos dom, men det är nog inte samma sak ändå. Nu tycker dom om att ta hand om momma eftersom hon är ensam sen moffen flyttade upp till himlen, och jag vet att dom tar hand om henne och dom gör det bra.
Det känns skönt när man ser att barnen har stora och generösa hjärtan, det skapar gott för framtiden.
Imorgon ska jag hämta hem Smulan och det blir skönt, bäst när alla är på plats.
Jag är såååååå stolt och glad över alla mina barn även om dom kanske inte känner sig som "barn" längre.
Älskar er så det gör ont
lalla, smulan, sara och malin

Kramizar Eva

Kommentarer
Postat av: Smulan.

:) vi älskar dig också mamma. puss (L)

2009-01-03 @ 20:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0