Julen är borta

Lika roligt som att plocka fram tomtegubben är det att sätta tillbaka han. Jag har hållit på 2,5 dagar för att få hemmet att bli julfritt och nu står det här tomt, sterilt och färglöst.

Men det ger hopp om våren framför allt påsken och som ett brev på posten så vart det varmt ute med tillhörande takdropp, ja ibland går beställningarna fort fram.
Jag börjar nu bli bra så nu ska jag inte gnällblogga förhoppningsvis på ett tag, ett BRA tag till och med.
Var i skogen med Sonja och Smulan, hundarna skuttade men fatta vad skoteråkare det finns. Onödigt många.
Ni som aldrig blivit omkörd av en skoter skulle prova,

AVGASER så in i bomben man kan inte andas, ut i naturen känn lungnet och gasa ihjäl allt levande. Ska det vara så, undras.

Nå skidor glidande genom snön, lungt och fint de e grejer.
Nu ska jag lägga mig och läsa, sov sött !!
Kramizar Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0