Trött efter helgen

Hej å hå vilken vecka med avslutande helg.
Vi gick ut hårt för att öka, Sonja, Petra och jag har jobbat med västernorrlands mästaren och det har inte varit lätt.
Många tvära och jobbiga kast har det varit helt i onödan, men nu är det över. Syster Yster och jag skulle på Larskristers men det blidde inget så nu får vi satsa på nåt annat.
Lördag var det skk hela dagen från  tidig förmiddag, men det blev bra till slut alla var sååå nöjda men inget gör sig själv så det tog på.
Söndag var det avd i SSRK som hade årsmöte, det känns viktigt att delta för det är efter dessa beslut som vi i sektionen jobbar, hur många var där från sundsvall ? Vi var på södra berget ! EN OCH DET VAR JAG !!!!!??????
Men varför håller man på ? Detta var nog mitt sista årsmöte jag kan inte själv ändra och driva saker, jag fick frågan när jag sa på ett ärende att detta var viktigt för vår sektion - Var är alla ifrån sundsvall ?
Svar vet ej men nu är jag trött.
Ska se Beck med min man, mina gullungar ska sova.
Kramizar på er alla
Eva


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja lägg ner lite nu. Tänk på dig själv ett tag. Hunderiet får inte ta över. Nu ska jag natta...Puss på dig darling....

2009-02-22 @ 21:21:21
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0