Lycka

Lycka är att bli momma snart, smulan är i vecka 35 nu det har gått sååå fort
Så här stort är guldklimpen som hon har i sin mage nu, oj vad jag älskar min lilla smula som nu ska bli mamma och vi är varandra så nära nu och det är det bästa av allt.
Lycka är att ha friska underbara ungar som jag har Sara och Malin ger så mycket solsken i mitt liv.
Malin på födelsedagen i somras här med sin underbara storebror Lalla ( Ingemar) min lill kille som bara är bäst, du kan fråga vem som helst så håller som med. Jag är så stolt över han.
Sara stora damen ska ha sova överpartaj på lördag, älskar dig.
Min älskade man Tias, jag borde skämmas som har det så bra, älskar dig.

Varje dag borde jag bara vakna och tacka för den lycka jag har runt mig, detta är min kärna sen har jag Lillmamma som jag älskar så mycket, hon finns alltid där för oss och hon lockar oss till många skratt. Alla barnen är galen i henne våran egna momma.
Min älskade pappa som finns i mitt hjärta han och jag träffas dagligen i mina tankar och varje gång viskar jag varför ? Kommer nog alltid att ställa frågan jag säger som i filmen Ronja Rövardotter
-Han fattas mig, han fattas mig så det skär i bröstet.
Lillebror med sin familj där också syrran finns samt fasters lillfis Julia älskar er.
Alla de mina, familj nära och kära vänner,  jag sänder er en skyddsängel för att skänka er lycka och hälsa i livet.

Många Kramizar från en rik Eva
Ni får gärna skriva några rader att ni varit och häsat på i mina tankar på bloggen min

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej! jag kommer snart å hälsar på er ;)

ha kaffe klart!

kram på er! // Ante

2009-03-19 @ 11:57:46
URL: http://www.nogg.se/hugga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0