Klockpassar dagen

Idag har jag fått hålla koll på kl hela dagen.
Hela förmiddagen ringde jag till kommunen, konstikt att chefen jag ringde till aldrig stänger sin telefon eller meddelar vad han gör, jag blir så j..la förbannad men sen så
13.00 Tandläkaren skitkul 725 kr (värt pengarna)
13.45 Cellprov, jag är skrövlig och allt där nere har tydligen tagit hisen upp, för fy vad det var besvärligt.
14.00 Föräldrautbildning med Smulan i 2 timmar, lustgas (jami jami) akupunktur mm stod på chemat
16.00 Lite mat
17.45 Hämta Malin på badhuset
18.30 Sjukhuset för BB information
20.15 Maxi för inköp av frukt
21.00 LEDIG
Imorgon är jag helt chemalös skönt.

Utmaningen av syrran, jag tar den, här kommer listan

1. Min familj
2. Kärlek
3. Vänner
4. Hälsa
5. Glada skratt

Ska sussa nu, men vi hörs snart.
Kramizar Eva 

Kommentarer
Postat av: agnetha

Byt jobb !!!

Kramen ifrån Ankasviksmaffian

2009-02-11 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0