Hela helgen

Länge sen sist, jag for med Kia till stockholm i fredags, vi skulle på ett möte i utbildningsfrågor på SSRK. Vi bodde på Järva krog det var bara en natt men oj vad vi hade mysikt, Kia är en underbar människa många skratt en del alvarligt och sen på utbildningen var det såååå himla bra.

Exakt så här känner jag mig nu, inte kul nu.......
Söndagen var skön hemma med familjen och sen på kvällen var det 30 min spinning med Ingela, herre i dj..la vad hon kör med en. Jag låg i som en råtta och känndde att det var ett av mina bästa pass men tji, när vi klev av sa syrran
- Hur är det ?
- Bra, sa jag förvånat ! Varför frågar du det ?
- Du orkade inget, satt ju mest, säger denna lilla människa.
Ja, vad ska man med henne till ??? Pepping, nix. Nästa gång ska jag sitta bakom henne.
Mera spinning ikväll, skönt.
Kramizar Eva

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag tycker iallafall att du gör det bra. Även om det går tungt ibland så går det framåt, och det är huvusaken!

Älskar dig.

2009-02-16 @ 12:27:26
Postat av: Syrran

Ja men du vet lika väl som jag att jag inte menade så. Du satt ju med vattenflaskan i pannan lite då och då när vi andra trampade. Jag ville ju väl och undrade om det var nåt speciellt?? Men du hugger tebax som en ännu värre ormen Kaa. Tycker alla fall du var duktig när du var med och inte satt på rumpen. Puss på dig

2009-02-16 @ 17:15:03
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Tjena Stumpan !

tänkte bara titta in en sväng på din sida

ha det så bra så länge å syns vi Kram Gunilla

2009-02-18 @ 22:09:00
URL: http://www.cheekcharms.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0