Äntligen Blogg Nytt

Men fy vad längesen jag bloggade, syrran hugger som en kobra men nu äntligen.  Hur har dagarna varit om inte som vanligt "nästan".
Hundarna i skog och mark varje dag och idas uppgift är den samma varje dag nämligen kolla sorkstatusen.

Har även haft Smyckesparty med Åsa som gör alla smycken själv, hennes  företag heter ALTI och det var ett glatt gäng som kom och hälsade på. Alla hittade nåt som passade och det blir flera partajer, kul.


Åsa berättar o vi lyssnar                     Party gäster djupt focuserade                  
Gull Emelie kom med mamma som är lika gullig hon, äntligen. Hon är så fin men vill inte vara med på bild så då blev det lite tjuvfoto.

Mera då, jag har kommit igång med spinning, av många anledningar INGA BILDER. Men minst 2 g / v är det blod svett  och tårar på ETIC, kom med DU också. Snart är sommaren här och då är åtminståne vadmusklerna tränade.

BRÖLLOPSMÄSSA  i lördags med syrran och Anncharlott, träffade Anna och Alva där, kul.
Hur kan man låta bli att gifta sig ? Och varför ska man bara gifta sig en gång ?


Brudar på scenen                                     Vacker sång hör till

Ja, lite kort om mina dagar, men nu ska jag bli bättre och skriva oftare.
Kramizar Eva


Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh kul med nytt inlägg! Det var då på tiden. Klart man hugger som en kobra när det är typ 9 dar mellan inläggen!!! Ja vi ses i möra då på spinningen. Puss å natti natti

2009-02-01 @ 21:12:18
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/
Postat av: Marre

Åh gick du på bröllopsmässan!!!?? Jag ville så gärna gå, men hade ingen att gå med :(

2009-02-10 @ 08:50:58
URL: http://allsaint.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0