Lyckligare momma finns inte


Kärleken har kommit, mitt första barnbarn Angeline föddes den 30/3 2009 samma dag som min farmor föddes fast året var då 1903 konstigt,eller.
3 904 kg samt 51 cm lång.
Min duktiga dotter Susanne har blivit mamma och jag är så stolt över henne som har gjort det så bra under hela tiden under graviditeten men vilken styrka och mod  hon visade under förlossningen.
Mitt liv snurrar nu med baby dofter och stolthet.
Jag ska visa bilder imorgon på det vackraste som finns.
Grattis mamma Susanne och pappa Andreas er lilla dotter kommer att få ett liv fyllt av kärlek och värme och det känns tryggt att så fina föräldrar tar hand om mitt första barnbarn.
Kramizar Momma Eva


Kommentarer
Postat av: Marre

Gratta från mig :)!!!!!!!!!!!

2009-04-03 @ 13:21:11
URL: http://allsaint.devote.se
Postat av: smulan

Tack så mycket :D

och angelina är det, inte angeline.

lätt att skriva fel :)

älskar dig.

2009-04-04 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0