Kanske jag snart kommer igång

Med bloggen, men datorn har inte varit prioreterad under en lång tid. har inte haft ork eller lust. Konstigt men nästan alla tror att man är stark och har ork, men min sjukdom syns ju inte utanpå vilket är synd för då förstår man bättre.Mitt älskade barnbarn har ju kommit som jag skrivit förut, Angelina är bara för vacker och snäll så in i bomben.Mamma Susanne är en super mamma hon klarar detta med ett stort A samma med Pappa Andreas detta lilla mirakel tog sig direkt till alla våras hjärtan.
Nu har det blivit  2 mostrar och  1 farbror
 Pappa mys med mycket kärlek.

Nästa lördag ska vi ha ett litet välkomen hem kalas för Angelina med tårta .
Hoppas att alla nära och kära kan komma då, Smulis ska höra av sig till dom, det är  hon har velat vänta med
främmande så hon skulle landa lite först. Klokt beslut. Tack Gammel momma för att du finns för oss, älskar dig !!!
Hörs snart
Påsk Kramizar till er alla
Eva

Kommentarer
Postat av: smulan

Go unge är hon:D

2009-04-09 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0