Blött

Varför måste det regna på dagtid ? Tröttsamt ! Jag blir blöt, hundarna blir blöta och hela huset blir blött och skitigt.
Men det skulle man väl tänkt på före  eller hur ? Men om man alltid tänker före tror jag att man missar så mycket trevligt som man skulle ha undvikit för några få minus.
Ja motivationen är på topp, jag funderar om man inte skulle kunna tänka sig smal, jag menar att själva tänkandet skulle dra iväg med en massa kalorier,  djupt och bra va.
Vägningen på viktväktarna igår visade på en uppgång av 2 hg, inte nåt att bråka om med tanke på mitt levende efter den 9 september då min älskade pappa plötsligt dog och lämnade mig i en ofattbar tomhet och sorg.
Jag tappar farten på skrivandet och blev stirrande på den sisa meningen, pappa finns inte längre  så fruktansvärt orättvist, han behövde vara kvar längre hos mig han hade sååå mycket kvar att uträtta och uppleva.
Nej, jag blir så ledsen jag bloggar vidare sen idag.
Kramizar Eva


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej Fis Lisa!

Tänk att en männinska som är så gammal som dig sitter och bloggar. Ja men vet du det tycker jag är helt rätt! Ja det blev lite jobbigt att läsa vad du skrivit....Döden är man nog aldrig beredd på.

Lycka till i helgen // Syrran

2008-10-10 @ 14:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0