Trött men roligt var det !

Ja nu var helgen av hundar slut, visst är det konstigt att när man väntar på nåt så plötsligt så har det man väntade på redan passerat och man han inte med på nåt konstigt sätt.
Jag tycker att hundlivet är ett berikande liv, jag har så många som jag saknar och länktar efter mellan alla dessa utställningar, man får så många kramar och så många skratt helt gratis och det är inte mycket idag som är gratis.
I helgen har jag haft hundliv och f o m nu startar mitt familjeliv igen, man blir så trött av alla ljud och intryck så man blir helt slut när man kommer hem till lugnet.
Saknar lill mamma känns som det var länge sen vi pratade riktigt, men imorgon skulle vi ut på nåt och det känns skönt, syrran ska jag nog till imorron då vill jag bara ligga i sängen och surra och fnissa runt, det gillar jag.
Nä nu ska min gullunge M på datorn så jag får väl gå in och se på tv med min älskade Man.
I Morgon är en ny dag med nya möjligheten, härligt.
Kramizar Eva

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej! Skönt att ha dig tebax. Du skrev att du var dum som tappade mig så länge...men det har vi hittat tillbaka till nu så se fram emot framtiden i stället..... // Puss Syrran

2008-10-12 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0