Ont de gör ont.......

Ont i rygg vänster sida och ner till foten ichias ja har man tur så. Hade såååååå ont i morse så jag tänkte åka på akuten men kännde redan hur det akulle bli.
- Röker du ?
- Nix !!
- Längd och vilkt mmmmmm För tjock prova att gå ner innan vi gör något.
Så jag drog in det. Sonja kom ville handla inbjudningskort, för hon ska ha partay och då hängde jag på, trots ryggen men den ska inte tro att den ska hindra mig.
Sitter nu och väntar på färdtjänsten, syrran kommer och hämtar mig så jag får träffa fis lisa och lillebror och mysa runt en stund.
Jag skriver mera sen.
Kramizar Eva


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Men hörrö.....Nu måste du ta och uppdatera bloggen din. Du skriver alldeles för sällan. Puss från Syrran

2008-11-02 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0