Myskväll med "gubben"

Lite slö har man varit och skriva men nu så piggnar man till.
Min älskade man M och jag har inte träffats så mycket som vi skulle vilja eftersom et varit sååååå otroligt mycket med allt som hänt, men igårkväll slog vi till och gick ut och åt. Inte något flådigt ställe men det var bara han och jag. Det pirrade till i hjärtat och jag kom på mig att sitta på precic samma sätt som när vi åt våran förlovningsmiddag, med ett fånigt leende på läpparna - Jag älsakr dig, sa jag och det menader jag så det gör ont, inget konstigt med det men efter 14 år himla skön känsla, Varför gör man det så sällan? Ta vara på varandra och tiden då man kan?
Träffat och varit ute med mamma, det är så skönt och vara med henne jag vill ta hennes sorg till min och göra henne glad inuti igen. Jag älskar henne och har alltid gjort.
Ikväll var jag hos syrran alla från sörberge var samlade myste och jag njuter att bara få sitta och vara tillsammans.J berättade att hon har 2 pappor en i reserv nämligen den tålmodige I, det gör hon rätt i att välja han.
Hemma var det speede på TV så då fick M se på det bästa han vet imorron bitti startar dagen med mera speed, då sover jag.
Fint främande kommer på besök mamma, syrran och G-I kommer, kul. Sen ska vi träffa blivande svärföräldrarna på en kopp kaffe, spännande.
Sov Gott ni alla !!!
Kramizar Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0