Mitt i natten

Äntligen kväll, vilken lååååång dag det varit. Jag har bakat, vilket jag INTE brukar hålla på med men skk har utställning och dit ska kakorna. Sen iväg som en liten iller till Nuffe utställning och jobba som ringsekreterare, alltid lika kul.Träffade Mattias en kille som håller på och ställer sina hundar och hjälper många andra att ställa deras, han skall vi försöka få att utbilda sig till sekreterare och jag tror vi kommer att lyckas.
Ja imorgon skall man upp före tuppen och bege sig till gärdet för lite mera utställning, helgen är räddad.
M sover hos momma och S sover hos en kompis så tyst blir det hemma.
Idag var det bättre hundväder, vätan kom bara underifrån vilket är bättre  än från alla håll.
Saknar syrran har inte pratat på skit länge, ja inte sen igår, denna helg blir det varken eller men man kanske hinner träffas en pytte stund imorgon.
Nä, hopp i säng kl är nu 00:07 och jag som är så piggelin på morgonen.
Kramizar Eva

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej hopp! Saknar dig med....Tänkte ring dig i går men anade att ni hade häcken full. Hör av dig du så fort du kan. Vilken otur att det regna idag. Jag ska dona på en massa hemma i dag ja. Kramar o Pussar

2008-10-11 @ 08:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0