Känner mig nöjd

Idag är en bra dag, jag har fått ordning hemma hundarna har fått sitt och gull M har varit på bio själv, kul.
Viktväktarna är bara skit, en vägningsdag / vecka hur mycket folk som helst och det går såååå sakta i kön, själv stutsade man upp på vågen 4 hg lättare, först blir man nöjd sen tycker man att det bara var för att jag var på toa före men 4 hg i vecka är 1,6 kg i månaden det är väl inget att gnälla över. Men nu skall det mätas och räknas slut på höftandet. Till nästa onsdag är det 1 kg ner. Ska det bli nån tattuering så får man väl snopå 3,9 kg kvar till 20 kg.
Nu skall sovas, längtar till fredag då mammsen skall följa mig till sjukhuset för att svälja slangen, kanske det finns medusin till mig.
Sov gott
Kramizar/Eva

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjena gullet!

Vad e de för slang du ska svälja?

VAD blir det för tatuering, VART ska du göra den och får jag följa med!!????

//Marre

2008-10-16 @ 11:29:09
URL: http://allsaint.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0