Hemmafixarna

Japp, ikväll hände det syrran och jag skulle fått de högsta tittarsiffrorna i  historien om vårat
"att sätta upp väggtexter" hade spelats in. Vi gick ut hårt för att sedan öka. Så här var det att först våga vi inte göra nåt till att sedan bli så kaxig att tom väggen blev sne, de ni!!!!
En mysig kväll med många skratt stunder man vill frysa så man får vara kvar i dom länge. Sen när jag kom hem hade min älskling fixat tacotårta, gott. Såg på tv och hade en aldeles förträfflig lördag kväll. Som grädde på mosen tjänar man en timme i natt det behövs oj vad jag ska sova nu.
Sov Gott !!
Kramizar Eva
Hoppas huvudvärken din är borta idag när du läser detta .

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jo tack syrran huvudvärken är som bortblåst.... Ja du det var en höjdare med våra ordspråk men jag håller med det blev helt suveränt! Blev som vanligt en MASSA skratt och tok! Vi ses och hörs sen... Puss

2008-10-26 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0