En vanlig dag

Vem har kommit på att det ska se ut på ett visst sätt hemma ? En vanlig dag är plocka kläder vända strumpor innan de åker in i maskinen, kolla att all disk är i rätt rum nämligen köket,  dammsugaren går snart igång själv bara man passerar. Nåt fel måste det vara, har alla naglar växt ut så man kan tänka sig fixa dom snyggt så kan man ge sig den på att minst 2 går av under toalettstädningen och då helst en på varje hand. Sen när hemmet ser ut som jag vill att det ska ja då kommer familjen hem vi kör igång med middag läxor fika duchningar då sitter man där i soffan och tänker - japp imorgon är en ny dag, full av .................
Jag skall inte gnälla eftersom jag har underbara barn den bästa mannen av alla och har möljighet att ha hund och katt så vad säger ordspråket
BÄTTRE LITE SKIT I HÖRNEN ÄN ETT RENT HELVETE.
Men visst är det en mänsklig rättighet att få gnälla till, och vänta bara till imorgon då jag kommer från vägningen skulle tro att jag är nöjd då ????????????
Men imorgon kanske allt är ljust, så välkommen tillbaka och kolla tempen på mig då.
Kramizar/Eva

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej men vad trevligt att hitta din blogg idag helt hux flux på nätet å allt! På tal om det där med naglarn ska jag nog ta mig en paus och "tjusa" till de lite. Och jag vet hur bajsigt det känns att varje dag kolla och göra alla de där sakerna. Tror mitt huvud ska explodera ibland... Puss puss/Marre

2008-10-15 @ 12:06:46
URL: http://allsaint.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0