Vad jag har varit lat !!!!!

Fy, vad länge sen jag skrev. Vad har hänt sen sist jojomensann PARTY hos Sonja hon fyllde år. Vi åt gott och drack gott men sist men inte minst skrattade vi gott, oj vad trevligt det var. Skönt att vara vuxen bara göra sig iordning och inte bara se ut som alltid. Tack gull mamma som sov hos oss oj vad alla älskar dig det är som julafton varje gång när du kommer.


Malkom är snyggingen med ett vitt och ett brunt öga

Jag har inte berättat att jag blivit gudmor till en liten bulldogg, de ni. AiSiDiSi heter snyggingen och hela familjen var barnvakt och den lille i lördags härligt. Söndagen tillbringades i ett stall i Hudiksvall (hundutställning) kallt men kul.
På kvällen kom mamma stor Ingemar och vi drack kaffe och då plingade det till och svärmor och Magnus kom så det vart ett litet släktkafferep, kul att träffas alla.
Vilken familj jag har älskar er såååååå mycket alla jag är oförskämt lyckligt lottad.
Nä nu ska jag ge på diskmaskinen, hörs snart.
Kramizar Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0