Ny dag nya möjligheter

Oj, vad många som gjort advent jag känner mig sen, men förr skulle man ju lite gå fort fram men man blir ju så sugen när alla fixar och donar.

Mörkret blir så vackert i december det enda som är riktigt mörkt är väl julhandeln, trängsel och alla köer varför har det blivit så?? Jag kan tänka mig propparna till och från vårat IKEA område när det blir högtryck gruvsamt. Idag ska här bakas för imorgon blir det ljuspartay med en massa vänner kul.
Men först ska jag ta mig an trappan med dammsugare och ev lite vatten  men vi hörs snart.
Kramizar Eva

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Men du va du har poppat till bloggen.....Kul!!

Kram från syrran

2008-11-26 @ 22:09:32
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0