Laddad till tänderna

Hej alla läsare
Ja grängesberg är nu avklarad, det var INTE kul Patric som dömde gav Ida kanonkretik men sa att hon var för stor och det är hon inte, utan hon är en kraftig tik som skiljer sig lite från dom flesta eftersom hon är just satt.
Underbara Agneta och Emilie, oj vad tur man har när nya fantastiska människor kommer in i ens liv av en slump. Mattias hörde på rösten att jag trivdes och det gör jag, vi måste träffas oftare mycket skratt med lika mycket allvar, tusen och tusen tack för en underbar helg.
Ja viktraset har nu satts igång, nu är jag mottiverad till tänderna igen ska skriva ofta om min väg till midja.
Nu ska jag ut med dogsen. Hörs snart.
Kramizar Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0