En trevlig kväll

Idag är en dag att minnas, köpte nya röda gardiner till advent, lite svårt om dom skulle bara vara röda eller om det skulle vara panelisar med tomtar men nu är dom röda iallafall.
Sedan kom ljus Jenny och hade ljuspartay med mig och de vänner jag hade bjudit, tyvärr kunde inte alla komma saknade dom men thats life ibland så går det inte bara. Jag hade bakat och donat så att mina gäster skulle känna sig välkomna och det hoppas jag att dom gjorde. Mina gullungar var med och Malin vann ett ljus, kul. Sonja hade lånat in min gubbe till reperatör av bilen så han kom hem sent . stackarn men jag ska ta hand om honom i helgen. Jag vill åka och vara med syrran och hennes familj, mamma och bästaste pojken i världen i helgen saknar dom.
Nu ska jag dra täcket över huvudet och sova gott.
Kramizar Eva

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja gud va jag tycker att det är mysigt med partylite. Vi ses i möra...Puss o natti natti

2008-11-29 @ 00:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0