Tandställningen är borta

Jag måste bara få berätta om min älskade Smulis som haft tandställning sedan i februari ifjol, hon fick plocka bort den idag.
Vet ni att man får välja färg på gummibanden
                                                                   denna patient har grönt som favvofärg.

MIRAKEL, UNDERVERK, SANSLÖST så bra det blev på så kort tid. Lyckliga hon som fick denna möjlighet och tog den. Hon kan göra tandkrämsreklam nu. Jag är sååååå glad för hennes skull. Älskar min stora tjej så mycket så det gör ont ibland.
Sov sött alla goa människor, hörs imorrn.
Kramizar Eva

Kommentarer
Postat av: Smulan

Tack så mycket.

älskar dig också mamma, jätte mycket.



och bebbin hälsar till momma :)

2008-12-03 @ 20:40:21
Postat av: Smulan

Tack så mycket.

Älskar dig också mamma, jätte mycket.



Och bebbin hälsar till momma :)

2008-12-03 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0