Oj, vad längesen jag skrev här !!

Ja nu är det full rulle minsann det känns både i plånbok och fötter att julen närmar sig. Denna vecka har varit fullt ös, utan att jag riktigt vet vad som har orsakat allt.
En dag följde jag med som sig bör eftersom jag är gudmor till lilla Tudor,  med han och matte Lena till vetrenären i Hudik, han skulle fixa till en inflamation i ett öga. Vilka gulliga människor som jobbade där, kan verkligen rekomendera stället.

Min alldeles egna skyddsängel
Lena är en supergullig tjej som jag har förmånen att fått lära känna bättre nu på slutet och hon är en kanonvän. Vi hade en skitmysig dag med både skratt och allvar, Tudor fixade allt med galans han är en sån trevlig och gosig kille som man inte kan låta bli att älska, han är ett riktigt ämne för hundtricket.
Nu ska jag mysa till med mina älskade barn och Tias vi ska se på dansbanstävlingen.
Ikväll skulle syrran och jag med respektive mammor varit på parken och dansat men mamma och syrran är förkyld och jag mår inte så bra i magen, synd det var länge sen man svängde sina lurviga.
Japp, hörs snart.
Kramizar Eva

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja det var synd...men snart kommer det fler tåg...åh då d-ar kommer vi ångandes! Här har vi haft en mysig bak och mys kväll..... Puss

2008-12-20 @ 22:49:57
Postat av: Marre

Men hon har ju på sig vingarna uppåner! håhåhåå! :)

2008-12-21 @ 16:43:17
URL: http://allsaint.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0