God Jul

Ja, shoppexpressen gick ju i måndags då syrran och jag startade i stan och jobbade oss sakterliga hemmåt.
Vi började kl 15,30 och slutade 22,30 hemma tiden bara flyger iväg när vi två blir ett i en affär.
Allt stök och bök åså går julen över så snabbt, lika knepigt varje år. Våra älskade barn var nöjda med julafton och det är det viktigaste.


Detta är väl ändå jul. Pappa Tias har fixat med tjejerna en riktig pepparkaksjul.

Smulan och jag var till pappa för att tända ljus vid ett tiden och då stod mamma där, konstigt.
Sen firade vi tillsammans med våra barn, min mamma och Mattias mamma och bror, lungt och fint. Efter julklapparna skjutsade jag Smulan och Lalla till deras pappa en snabbis och medans dom var där så for jag en gång till och sade God Jul till pappa det var bara jag och alla ljusen det är en ro givande plats men varför måste han vara där redan ???
Sedan har vi ätit och ätit hela dagarna och kvällarna man hinner aldrig bli hungrig.
Hörs snart, rea imorgon.
Kramizar Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0