Äntligen en vit jul

Kul att det snöar en enda jul, det är såååå skönt att det är ljust och torrt. Våra hundar njuter ochså av vädret det är väl bara snöskottandet som tar på.


Ja det är till och med så fåglarna börjar att klaga snart.

RISK FÖR TAKRAS

Komunen tar det lungt, på vår väg mellan timrå och hit ut åker vi tvättbräda och det är inte den mjuka varianten utan shake på riktigt vill jag lova. Detta skulle aldrig förekomma längre söderut men vi skakar lös flera gånger om dagen, man kan inte lyssna på cd-skivor i bilen, bra va?
Imorgon när syrran har slutat jobba ska vi in och handla KUL sista rycket får det bli sen är det nog.
Jag ska avge rapport om hur det gick men nu ska jag läsa innan jag knyter mig.
Sov Gott !!
Kramizar Eva 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0